کد خبر: ۹۱۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۱۵۹
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بعد از نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی وارد بررسی لایحه بودجه 1401 خواهد شد و این نشست در نوبت عصر ادامه خواهد داشت و احتمالا شیفت سوم شدن صحن هم وجود دارد.

جزئیات نشست غیر علنی مجلس| بررسی لایحه بودجه سال آینده در نوبت عصربه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره لایحه بودجه 1401، برگزار شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تصریح کرد: این نشست با حضور آقایان خاندوزی و میرکاظمی برگزار شد و در این نشست 6 تن از نمایندگان و همچنین روسای کمیسیون های برنامه و بودجه و اقتصادی نقطه نظرات خودشان را درباره لایحه بودجه سال آینده بیان کردند.

سلیمی تاکید کرد: این نشست یک نشست مشورتی بین مجلس و دولت درباره لایحه بودجه 1401 بود و تمام جزئیات بودجه در نشست غیر علنی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد.

وی افزود: بعد از نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی وارد بررسی لایحه بودجه 1401 خواهد شد و این نشست در نوبت عصر ادامه خواهد داشت و احتمالا شیفت سوم شدن صحن هم وجود دارد.

سلیمی تصریح کرد: اگر دوباره لازم باشد نشست های مشورتی بین دولت و مجلس درباره لایحه بودجه سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: